Zapůjčení náhradního zařízení po dobu opravy
Víme, jaké komplikace Vám může způsobit situace, kdy musíte z důvodu poruchy předat svůj počítač,
notebook, LCD monitor nebo tiskárnu k provedení záruční či pozáruční opravy.
Zavedli službu, která zmírní celkový dopad takové situace.
Služba je určena pro firmy i domácnosti.
- Kdy můžete o náhradní zařízení požádat
- máte-li uzavřenu smlouvu o poskytování náhradního zařízení
- máte-li uzavřenu smlouvu o systémové podpoře s uvedením nároku na náhradní zařízení
- * předáte-li nám Vaše zařízení k zajištění záruční opravy
- * předáte-li nám Vaše zařízení k provedení pozáruční opravy
* Společnost MilComp s.r.o. si vyhrazuje právo podmínit poskytnutí služby zajištěním směnkou,
kaucí či obdobným prostředkem zajištění nebo odmítnout poskytnutí této služby bez udání důvodu!
-
Kdo může žádat o náhradní zařízení
- fyzická osoba starší 18 let, občan ČR nebo SR
- fyzická osoba - podnikající, občan ČR
- právnická osoba, zastoupená jednatelem společnosti
- Co je třeba k rychlému vyřízení zápůjčky
- platný občanský průkaz
- druhý platný doklad (řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list nebo zbrojní průkaz)
Vzor smlouvy o poskytnutí náhradního zařízení, zahrnující detailní podmínky služby naleznete zde.
Informace o aktuálních cenách služby naleznete zde.
Součástí zapůjčení náhradního zařízení mohou být i tyto služby:
- Před předáním náhradního zařízení
- Přesun dat z opravovaného zařízení na náhradní zařízení (dovolují-li to záruční podmínky a typ závady)
- Dokončení konfigurace náhradního zařízení podle potřeb zákazníka
- Po dokončení opravy
- Přesun dat z náhradního zařízení zpět na opravený počítač či notebook
- Uvedení programového vybavení náhradního zařízení do původního stavu
- Bezpečná likvidace dat zákazníka ze zapůjčeného zařízení
Uvedené úkony se vztahují pouze na servis počítače či notebooku.